Horari: Dll a Dj de 09h - 14h i de 16h - 19:30h | Div de 9h - 14h i de 16h - 18:30h
Assessorament Fiscal i Comptable
Assessorem als nostres clients en totes les qüestions relatives a fiscalitat i tributació.
La gran quantitat de normatives i regulacions fa indispensable l’acció d’experts que ajudin, amb un seguiment continuat i personalitzat, a planificar la fiscalitat i donar suport comptable a aquells clients que ho requereixin
- Estudi, planificació i assessorament fiscal en la constitució de qualsevol tipus d’empresa.
- Tràmits i gestions d’alta a l’Agència tributària.
- Assessorament en l’àmbit de l’Impost de Societats i en tributació de grups en Consolidació Fiscal.
- Planificació fiscal en temes patrimonials i de successió, i planificació financera del patrimoni.
- Preparació i presentació de declaracions tributàries trimestrals i anuals d’IVA i d’IRPF, Impost de Societats Intrastat, Impost sobre la Renda de les Persones Físiques, Impost de Patrimoni, Impost de Successions i Donacions, Impost de Transmissions Patrimonials i Actes Jurídics Documentats, i altres impostos com la taxa turística, IAE …
- Operacions comunitàries
- Tramitació de recursos i reclamacions davant l’Agència Tributària Estatal i Tribunals econòmic-administratius, així com actuacions tributàries davant l’administració autonòmica i local.
- Representació i defensa davant la Inspecció de Tributs.
- Procediments contenciosos-administratius.
- Resolució de consultes.
- Informació sobre normatives fiscals.
- Gestió de notificacions electròniques de comunicacions i notificacions de l’Agència tributària.
- Gestió comptable de la empresa.
- Suport al departament comptable de l’empresa.
- Assessorament general
Assessorament Laboral
Gestionem tots els procediments relatius a la relació de l’empresa amb els seus treballadors, en la confecció de nòmines, contractació i seguretat social.
- Assessorament i gestió de nòmines personalitzades amb el logotip de l’empresa.
- Liquidacions i cotitzacions a la Seguretat Social en els diferents règims, actuant com autoritzats al Sistema RED.
- Tramitacions ajornaments de pagament de quotes a la seguretat social.
- Altes i variacions en el règim especial de treballadors autònoms.
- Altes TRADE.
- Contractes de treball amb clàusules adaptades a la teva empresa.
- Retribució flexible i retribució en espècie.
- Contestacions i gestions als requeriments d’embargaments de salari dels treballadors i embargaments de crèdits.
- Representació i defensa davant la Inspecció de Treball i la Seguretat Social.
- Implantació i seguiment del Registre Retributiu.
- Càlculs de jubilació, incapacitats permanents i convenis especials.
- Tramitació telemàtica de sol·licituds de vides laborals i bases de cotització.
- Assessorament i tramitació de pensions de jubilació, incapacitats temporals i permanents, viudetats i orfandats.
- Servei de descàrrega a través de Plataforma web, de la documentació laboral de l’empresa de forma immediata i segura i descàrrega individual de nòmines, contractes, certificats i altra documentació per part de cada treballador. Serveix de forma segura i legalment vàlida d’entrega de les nòmines.
Assessorament Jurídic
Ens ocupem de la part jurídica de la seva empresa, així com defensa de particulars davant de la jurisdicció social i l’administració.
- Negociacions laborals de qualsevol tipus, tramitacions d'Expedients de Regulació d’Ocupació.
- Gestió d’Acomiadaments disciplinaris o objectius i procediments sancionadors i la seva defensa jurídica.
- Reclamacions, demandes i assistències davant del SMAC.
- Negociacions individuals i col·lectives (mobilitats funcionals i geogràfiques, modificacions substancials de les condicions de treball).
- Defensa jurídica dels interessos de l’empresa davant de tot tipus de reclamació en matèria laboral i de Seguretat Social: acomiadaments, sancions, reclamacions de quantitat, extincions contractuals, accidents de treball, tramitacions al FOGASA.
- Impugnació Actes d’infracció i liquidació de la Inspecció de Treball.
- Accidents de treball
- Papereta de conciliació
- Incapacitats
- Jubilacions
Laboral
- Divorcis
- Desnonaments
- Herències
- Successions
- Testaments
- Llei de la 2a oportunitat
- Nomenament assistents, Lley 8/2021 d'ajuda a les persones amb discapacitat
- Cobrament impagats
- Protecció de dades (GDPR)
Civil
Mercantil
- Multes de trànsit
- Ajudes i Subvencions
- Reclamacions Administratives
- Sancions d'Hisenda
- Sancions de Seguretat Social
- Arrendaments
- Compravendes
- Declaracion d'Obra nova i divisió horitzontal
- Cartes de pagament i Cancel·lacions d'hipoteques
- Canvis d'ús de local comercial
- Embargaments
Administratiu
Urbanisme
Assessorament Mercantil, Civil, Administratiu i Successori
Els acompanyem en l’activitat societària i mercantil de la seva empresa, en la redacció de contractes d’arrendament, compravendes i altres necessitats civils, i els assessorem en la planificació hereditària i a la posterior gestió de tots els tràmits successoris.
- Constitució de societats anònimes i limitades, civils, laborals i societats professionals, amb els pactes adients a cada tipus d’empresa, i tràmits notarials i registrals per a al seva posada en funcionament.
- Estudi i tràmits notarials i registrals en cas de la necessitat d’una modificació dels estatuts, i canvis en els òrgans d’administració.
- Redacció actes de les societats mercantils i la seva presentació al Registre Mercantil.
- Redacció i negociació de contractes civils i mercantils.
- Assessorament en la planificació de transmissió de patrimoni; donacions i compravenda d’immobles.
- Assessorament immobiliari, compravendes, permutes.
- Redacció contractes d’arrendament de locals i habitatges, i tramitació d’ingressos i devolucions de fiances a l’Incasol.
- Testaments i Successions.
- Tramitació global d’herències, amb estudi previ d’una possible successió, preparació i estudi per a l’acceptació d’herència i repartiment hereditari, i la liquidació de l’impost sobre successions i plusvàlua municipal, i la seva gestió en el Registre de la propietat i davant de tots els organismes pública necessaris.
Assessorament a l'Emprenedor
Com a Punt d'Atenció a l'Emprenedor (PAE), ajudem i acompanyem als emprenedors al llarg del recorregut, garantint un servei de qualitat i adequat per a cadascuna de les vostres necessitats, de forma àgil, personalitzada i eficaç, facilitant la creació de noves empreses, l'inici efectiu de la seva activitat i el seu desenvolupament, a través de la prestació de serveis d'informació, tramitació de documentació, assessorament, formació i suport a la finançament empresarial.
- Constitució de societats anònimes i limitades, civils, laborals i societats professionals, amb els pactes adients a cada tipus d’empresa, i tràmits notarials i registrals per a al seva posada en funcionament.
- Estudi i tràmits notarials i registrals en cas de la necessitat d’una modificació dels estatuts, i canvis en els òrgans d’administració.
- Redacció actes de les societats mercantils i la seva presentació al Registre Mercantil.
- Redacció i negociació de contractes civils i mercantils.
- Assessorament en la planificació de transmissió de patrimoni; donacions i compravenda d’immobles.
Altres tràmits
Oferim un servei pròxim i personalitzat, tant a empreses com a particulars, per gestionar tot tipus de temes administratius i la seva tramitació telemàtica.
- Tràmits obtenció de certificats digitals d’empreses i particulars.
- Tràmits al Cadastre.
- Tràmits telemàtics davant de qualsevol orgaisme públic: Ajuntament, Diputació, Generalitat, Tràfic…
No trobeu el que busqueu?
Demaneu-nos pressupost per la gestió que necessiteu. Disposem d'una xarxa de col·laboradors de confiança per a totes les necesitats de la vostra empresa
Assessorem i busquem solucions
Des de l’any 1988 treballem compromesos per donar el servei que els nostres clients es mereixen. Proporcionem un assessorament basat en la confiança i de forma personalitzada en matèria laboral i de seguretat social, fiscal, comptable, mercantil, successori, serveis jurídics-laborals, i proporcionem suport altres gestions administravites, complementant els serveis amb una àmplia xarxa de contactes disponible per a tots els clients
Serveis per a PIMEs
Comptem amb un equip d’especialistes i amb molta experiència en les casuístiques de les PIMEs, per tal d’assessorar als clients en els diferents àmbits legals, econòmics i financers i donar suport administratiuServeis per a Grans Empreses
Comptem amb un equip d’especialistes també en les necessitats particulars de les Grans Empreses, per tal d’assessorar als clients en els diferents àmbits i obligacions
Serveis per a Autònoms
Oferim serveis per cubrir les necessitats específiques dels autònoms i emprenedors, per tal d’assessorar-los en els diferents àmbits necessaris en totes les etapes d'activitat i d'emprenedoria
Serveis per a Particulars
Cobrim molts serveis dirigits a particulars o persones físiques, relacionats amb les obligacions administratives i fiscals en les diferents matèries legals